miércoles, 13 de enero de 2016

Un bon berenar

Bona tarda a tothom!
Aquestes festes ens vam trobar amb Nayeli, un dia vam anar a berenar al bar Mar de Tasmania, ja que feia bon dia i tocava el sol. Vàrem estar xerrant una bona estona de varis temes i sobretot d’un tema important que jo crec que la puc ajudar.
La Nayeli no te clar que vol estudiar quan acabi l’ESO, el que si que sap és que vol fer un cicle de grau mitjà de cuina, en aquest sentit em sento identificada amb ella, ja que jo tampoc vaig realitzar batxillerat i vaig fer directament un cicle. Vam estar parlant de totes les possibilitats de cicles que hi han, inclús vam estar buscant on el podria realitzar.
Va ser una trobada molt profitosa!
D’aquest dia no tinc foto, però a la pròxima publicació en penjaré una!
Que vagi bé!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario